سرخط خبرها

ورزشگاه امام رضا (ع) آماده میزبانی از تیم ملی+ عکس| آخرین شانس بازگشت به صدر جدول

  • کد خبر: ۱۰۳۱۴۷
  • ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
  • ۱
ورزشگاه امام رضا (ع) آماده میزبانی از تیم ملی+ عکس| آخرین شانس بازگشت به صدر جدول
تیم ملی فوتبال ایران در حالی قرار است درتاریخ نهم فروردین ماه سال ۱۴۰۱ در ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مشهد مقابل تیم ملی لبنان قرار بگیرد که آخرین شانس خود برای بازگشت به صدر جدول را پیش رو خواهد داشت...

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران تهم فروردین ماه سال ۱۴۰۱ در ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مشهد رخ در رخ تیم ملی لبنان قرار خواهد گرفت.

ملی پوشان فوتبال ایران که خود را از شهرسئول کره جنوبی مستقیم به شهر مشهد در ایران رسانده‌اند بعد از انجام تست‌های کرونا اکنون در حال تمرین در ورزشگاه ثامن شهر مشهد هستند تا در زمان اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا رخ در رخ تیم ملی لبنان قرار بگیرند.

تیم ملی درحالی آخرین بازی خود مقابل لبنان را در مشهد برگزار خواهد کرد که جایگاه اولی در گروه A انتخاب جام جهانی فوتبال را از دست داده و اکنون تیم دوم گروه شناخته می‌شود.

تیم ملی برای بازگشت به جایگاه سابق خود نیازمند کسب پیروزی مقابل لبنان است و از آن سو تیم ملی کره جنوبی نیز با یک تساوی و یا شکست مقابل تیم ملی امارات جایگاه خود در صدر جدول را از دست خواهد داد.

هرچند که باخت اخیر به کره جنوبی در تزلزل جایگاه تیم ملی فوتبال ایران در رنگکینگ تیم‌های ملی جهان اثر گذار خواهد بود، اما به طور قطع بازگشت به صدر جدول می‌تواند تا حدی اعتبار فوتبال ایران را که به عنوان تیم اول قاره محسوب می‌شود باز گرداند.

شاید ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مشهد نقطه‌ای باشد تا تیم ملی ایران دوباره به صدر جدول بازگردد. امیدی که تنها با شکست کره مقابل امارات محقق خواهد شد.

بازدید اعضای هیات رئیسه از ورزشگاه امام رضا (ع)

احسان اصولی و بهرام رضائیان، اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به همراه حمید استیلی، مدیر تیم ملی امروز صبح از مجموعه ورزشگاه امام رضا (ع) وضعیت چمن، رختکن و سایر امکانات این مجموعه بازدید کردند.  

مسئولین ورزشگاه امام رضا (ع) نیز در این بازدید درباره روند آماده‌سازی استادیوم برای نخستین بازی ملی بین‌المللی توضیحاتی ارائه کردند.

ورزشگاه امام رضا (ع) آماده میزبانی از تیم ملی ایران| آخرین شانس بازگشت به صدر جدول

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
0
0
کره. هم نمی نشینه که شما به صدر جدول بازگردید ! اونهم به قصد پیروزی به مصاف امارات میره ؟!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->